Play 2 Lose
Curs
2021-2022
Autor
Tutor
Júlio González i Pilar Gobierno
L'empresa S2V es dedica a participar en tornejos d'eSports com un equip professional en diferents jocs. Encara així no era un club molt conegut en el món dels videojocs, a més no els anava bé, ja que perdien en la majoria d'enfrontaments. L'objectiu de la tesi és donar un canvi radical a l'equip, ja que dins del món de la competició no els va bé, s'ha decidit donar un canvi radical a l'empresa i canviar-lo donant-li un toc més d'humor. Per tant, es creu oportú que el nou projecte es cridi P2L (Play 2 Lose). Aquest treball s'ha dividit en el canvi de format de l'empresa i del naming per a crear una lliga dels pitjors jugadors, que es basarà en l'humor i diversió del públic, unint diferents equips amb persones de diferents nivells perquè puguin optar a entrar en una lliga diferent de la resta, que no importa guanyar, sinó passar-lo bé. La lliga es dividirà entre diferents equips i diferents lligues dins de la lliga, es podrà visualitzar aquests partits a través de les diferents xarxes socials de l'empresa (Twitch, Twitter, Instagram, Tiktok i YouTube). Es pretén donar visualització i coneixement de la nova empresa a través de les diferents xarxes socials que es crearan per a la lliga i millorar-les mensualment per a arribar a un objectiu marcat des d'un principi. Com a resultat d'aquesta implementació d'aquesta metodologia es realitzarà un esdeveniment presencial per als playoffs per a trobar el guanyador de la lliga, cosa que farà atreure encara més gent del sector i també podran veure els seus jugadors favorits. La idea d'aquest projecte és la projecció d'aquesta lliga a escala nacional amb una millora progressiva de les xarxes socials, segons les previsions, fins i tot i amb pèrdues el primer any de lliga en haver de fer la creació de tot el necessari i a ser una novetat la previsió d'entrada de diners és menor tot i tenir a influencers què poden donar més visibilitat. El desenvolupament d’aquesta tesi pot derivar en diferents esdeveniments i en diferents lligues segons el futur econòmic i de popularitat que agafi la marca. Els esdeveniments poden arribar a ser en directe i amb a diferents espais no sempre el mateix. Un altre desenvolupament pot ser el moviment de l’empresa a nivell nacional no només a nivell autonòmic en quan a esdeveniments presencials.